loading...
هیـئـت الـرضـا(علیه السلام)شـهرکـرد (محفل بسیجیان و رهروان شهداء)
محمدرضا توحیدی بازدید : 370 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)

مسئول بخش مکتوب مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی کشور بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری نقش موثری در تحقق مسجد طراز اسلامی دارند گفت: باپژوهش،شناخت کارکرد ها و نقش مساجد می توان به «مسجد طراز اسلامی» نزدیک شد.


محمدرضا توحیدی بازدید : 323 پنجشنبه 25 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ در آیینی با حضور حجت الاسلام علی تقوی مدیرکل امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور و مسئولین دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام سعید صفی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه معرفی شد. 


محمدرضا توحیدی بازدید : 496 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت:‌ هر کسی برای پیشبرد نظام و انقلاب اسلامی کار می‌کند و به این انقلاب دلبسته است ‌خود یک بسیجی است.       

محمدرضا توحیدی بازدید : 398 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت ثامن الحجج امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) در آخرین روز از ماه صفر، آیین های عزاداری و سوگواری با حضور پرشور اقشار مردم در مساجد، تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.                                                                                                                                                                                                                    

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 438 پنجشنبه 11 آذر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت ثامن الحجج امام رضا (علیه آلاف التحیه و الثناء) در آخرین روز از ماه صفر، آیین تشییع نمادین و گلباران تابوت آن حضرت (ع) در شهر بن برگزار شد.                                                                                                                   

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 400 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (1)

هم‌زمان با برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حرم، خانواده شهیدان مدافع حرم در شهرکرد تجلیل شدند.


محمدرضا توحیدی بازدید : 460 یکشنبه 07 آذر 1395 نظرات (0)

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: برخی‌ها حرکات نابه‌جایی که از سوی دشمنان این نظام انجام می‌شود به نام اسلام می‌گذارند.


محمدرضا توحیدی بازدید : 510 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (1)

خبرگزاری شبستان: کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی مراسم های عزاداری مختلفی در مساجد استان برگزار کردند.

محمدرضا توحیدی بازدید : 355 پنجشنبه 22 مهر 1395 نظرات (1)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با عصر روز عاشورا و در آستانه شام غریبان شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان، آیین سنتی «خیمه سوزان» در شهر طاقانک استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

 

 

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 467 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام عباسعلی سلطان زاده به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کیار معرفی و از خدمات حجت الاسلام رضا بازیار منصورخانی امام جمعه سابق قدردانی شد

محمدرضا توحیدی بازدید : 326 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سومین یادواره شهدای شهرستان سامان در دهستان شوراب صغیر برگزار شد.

 سخنرانی، مداحی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از بخش های این مراسم یادواره بود.


محمدرضا توحیدی بازدید : 335 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس نهم، امروز (16 مهر) در دومین اجلاسه کنگره عظیم 2 هزار و 400 شهید استان که با حضور مسئولان استان و خانواده شهدا و عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به خطبه امام حسین (علیه السلام) در لحظه ورود به کربلا، گفت: انبیای الهی مبتنی بر توحید و معرفت خداوند عمل می کردند

محمدرضا توحیدی بازدید : 545 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

 حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه روز گذشته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت ایام محرم و با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) اظهار داشت: برگزاری این اجتماع و تربیت هزاران کودک اسلامی سبب وحشت دشمنان اسلام میشود.


 

محمدرضا توحیدی بازدید : 371 شنبه 17 مهر 1395 نظرات (0)

 

نمازگزارن جمعه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در روز گذشته و همزمان ا هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر،در حمایت از فرایض امر به معروف و نهی از منکر راهپیمایی کردنند.

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 497 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

با آغاز ماه محرم مردم شهر طاقانک مانند سایر عزاداران حسینی با برپا کردن پرچم‌ها و خیمه‌های سیاه، سبز و سفید و برگزاری آئین‌های کهن دیار خود در هر کوی و برزن، مساجد و تکایا به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 338 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ یوسف آقابزرگی در نشست شناسایی ظرفیت دستگاه ها و نهادها و برنامه ریزی برایاطلاع رسانی ستاد مردمی اربعین استان گفت: تا کنون      دو هزار و چهارصد نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه سماح برای شرکت در پیاده روی  اربعین حسینی (ع) ثبت نام کرده اند


محمدرضا توحیدی بازدید : 444 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت یک هزار و 400 هیئت مذهبی و نزدیک به 50 کانون فرهنگی تبلیغی برای برپایی مراسم و آیین های عزاداری ماه های محرم و صفر در استان خبر داد. 

محمدرضا توحیدی بازدید : 347 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی در همایش «طلایه داران تبلیغ» در شهرکرد گفت: امسال با اجرای «طرح یاوران معنوی» و با هدف آموزش و اطلاع‌ رسانی فرهنگی، طلاب و مبلغان دینی با زائران پیاده اربعین حسبینی همراه می شوند.               

 

 

 

 

 

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 377 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی به مناسبت ایام سوگواری محرم در 40 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 40 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

محمدرضا توحیدی بازدید : 352 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (0)

مسئول هیئت یا زهرا(س) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان‌های ۹گانه استان برگزار می‌شود.


محمدرضا توحیدی بازدید : 324 سه شنبه 13 مهر 1395 نظرات (1)

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دومین کنگره شهدای استان پنجشنبه ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود.

محمدرضا توحیدی بازدید : 436 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام عصر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور مساجد چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فساد در زمینه های مختلف محصول فعالیت دشمنان نظام و توسعه شبکه های ماهواره ای است.

محمدرضا توحیدی بازدید : 371 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، مهدی قره شیخلو عصر دوشنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:این موسسات قرانی با حمایت دارالقران کریم در شهرها و روستاهای مختلف در کشور فعال است.
رئیس دارالقرآن کریم گفت: برای تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید ارتقای فعالیت های فرهنگی و قرآنی به طور خاص مورد توجه قرار گیرد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 386 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

نویسندگان جوان استان فارس مقام های برتر نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در شهرکرد را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان فارس، آیین اختتامیه نهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان و برگزیدگان مرحله مقدماتی جشنواره در شهرکرد برگزار شد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 372 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی فردا در بندرعباس آغاز می شود.

ظهر امروز  290 نفر از پیرغلامانِ استان ها و شهرهای تهران، اصفهان، یزد، شهرکرد، کرج، ایلام، قزوین، زنجان، سمنان، سنندج، کرمانشاه، گرگان، رشت، ساری، همدان، خرم آباد، اراک و قم عازم بندرعباس شدند.

محمدرضا توحیدی بازدید : 305 چهارشنبه 07 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری از آمادگی اعزام 70 نیروی متخصص و کارگر ساختمانی برای احداث و توسعه صحن مطهر حضرت زهرا (س) در حرم نورانی امام علی (ع) به نجف اشرف خبر داد.                                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمدرضا توحیدی بازدید : 377 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمیته مشارکت های مردمی ستاد ساماندهی اعزام زائران اربعین حسینی (ع) در چهارمحال و بختیاری، از آمادگی دریافت و جمع آوری نذور و کمک های مردمی برای تغذیه و اسکان شرکت کنندگان در این مراسم معنوی خبر داد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 443 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان از فضای ایجاد شده برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنند.

خبرگزاری فارس: هنرمندان از فضای ایجاد شده برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنند

محمدرضا توحیدی بازدید : 512 دوشنبه 05 مهر 1395 نظرات (0)

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان گفت: جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، اقدامی ارزشی در مقابل بیداد جریان روشنفکری دورافتاده از ارزش‌هاست.

نوشتن

محمدرضا توحیدی بازدید : 479 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

یازدهمین نمایشگاه کتاب شهرکرد با حضور ۳۸۵ ناشر از سراسر کشور با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تاریخ ۴ تا ۹ مهر برگزار می‌شود.

عکس کتاب

محمدرضا توحیدی بازدید : 310 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

سردار رضا محمد سلیمانی هفته دفاع مقدس را سالگرد مقاومت دلیرانه مردم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 338 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی این شهر افزود: ایثار ، سخاوت، شجاعت، ترک دنیا ، بصیرت و دشمن شناسی از مصادیق ارزشهای دینی است که در هشت سال دفاع مقدس از جمله ویژگی های شخصیتی رزمندگان اسلام بود.


محمدرضا توحیدی بازدید : 376 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز(پنجشنبه) به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، پیامی صادر کردند.

نتیجه تصویری برای امام خامنه ای

محمدرضا توحیدی بازدید : 332 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام، روز چهارشنبه در آیین نمایش اقتدار دفاعی نیروهای مسلح استان در آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کردند و همچنان با توان دفاعی خود بار دیگر دشمن را مایوس و ناامید خواهند کرد.

محمدرضا توحیدی بازدید : 407 پنجشنبه 01 مهر 1395 نظرات (0)

همزمان با دومین روز هفته دفاع مقدس نمایشگاه مهرولایت در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری -  نمایشگاه مهر ولایت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و فرمانده انتظامی استان، جمعی از مسئولین و یادگاران دفاع مقدس، در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

محمدرضا توحیدی بازدید : 417 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

وهم و خیال، وسعت پروازش تا بیکرانه‏هاست. دست یافتن به دور دست‏ها، برفراز ایستادن، کامیابى و... همواره از ذهن بى‏نهایت انسانى مى‏گذرد؛ اما در درون دنیاىِ محدود مادى، تنها گاهى به واقعیت مىپیوندد.


 خرافه ‏پرستى؛ از رسانه تا جامعه

محمدرضا توحیدی بازدید : 331 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

رئیس کانون مداحان وشاعران آیینی چهار محال و بختیاری یکی از عوامل ناکامی دشمنان در جنگ نرم را جذب نوجوانان و جوانان به مسائل دینی و هیئت‌های مذهبی، به‌ویژه در ماه محرم وصفر برشمرد.

نتیجه تصویری برای حمیدرضا توسلی شهرکرد

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
هیئت الرضا(علیه السلام)شهرکرد در سال1386 به همت بچه های هیئت آغاز به کار کرد. اوایل سال 1386 در مسجد آقابزرگ استقرار پیدا کرد ولی از سال1387 تا 1388 در امامزادگان دو معصوم شهرکرد مستقر شد. اواخر سال 1388 بود که به مسجد ابومحمد نقل مکان کردیم و تا اکنون در این مسجد به ادای وظیفه عمل میکنیم. از جمله کارهای فرهنگی که در این هیئت انجام شده است گرفتن مراسمات محرم و شب قدر وفاطمیه میباشد. لازم به ذکر است که وفات حضرت خدیجه(سلام الله علیها) جزءبرنامه های ثابت هیئت میباشد که هرساله مراسم آن برپا میشود. از کارهای تفریحی نیز میتوان به سالن های فوتسال هیئت که پنج شنبه ها و جمعه ها میباشد اشاره کرد. اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله دیگر کارهای فرهنگی هیئت میباشد. منتظر قدوم سبزتان در هیئت هستیم. پست الکترونیک: hrezash@mailsara.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 1,825
  • بازدید کلی : 243,652
  • هیئت در فضای مجازی